bilety lotnicze on-line
 

Porady dla podróżnych

Płatności za bilet lotniczy

System odrzuca kartę kredytową

Jeśli system informuje o problemach z kartą kredytową, należy sprawdzić, czy są dostępne na koncie odpowiednie środki pieniężne. Należy także upewnić się, czy aby na pewno podawany numer kredytowy należy do karty kredytowej – karta kredytowa zazwyczaj posiada wypukłe napisy: imię i nazwisko właściciela karty oraz numer karty są wyraźnie wyczuwalne w dotyku. W razie wątpliwości prosimy o kontakt z Telefonicznym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 0 801 420 303.

W przypadku płatności kartą kredytową za wcześniej zarezerwowany bilet jego cena nie ulegnie zmianie. Natomiast w przypadku opłaty za bilet przelewem bankowym, trzeba pamiętać, iż przekazane środki mogą być zarejestrowane w systemie nawet po dwóch dniach, tak więc do tego momentu cena może ulec zmianie. W przypadku przelewu należy pamiętać, aby został on zrealizowany w dniu rezerwacji.


Więcej porad z tego działu: